Sunday, December 4, 2011

only 2 week left~

salam n good morning readers...

monday morning huh!! Hari yang aku paling x suke....
kenape??
sebab hari isnin hari pertama kena mulakan langkah mcm g keje @ g sekolah @ g kelas n other else...
selalu kena bangun awal(memang liat nk bangun)
sbb bru lps bercuti walaupun just 2 hari je bercuti..

hmmm.....i know(2x)..
mesti korang nk ckp sekarang nie tengah cuti kn...
i mean,selalunyew la kena wat sumer tu blew hari isnin kn...
am i right??

ok2,straight to the point,post 'only 2 week left'(wahh,tajuk mcm nk wat filem lak,hakhak) nie 
nk citer sal cuti sem aku sebenarnyew..
hehehehe....

cuti sem aku kini tinggal 2 minggu je lagi...
huhuhuhu,sedih ku rasa(sila terharu ye)...
rase mcm baru 2 hari je cuti sem bermula....
nampaknyew aku akan kembali sibuk dengan pelajaran
x lame lagi..

sem 2 bermula n subjek yang 'killer' sedang menantiku...
huhuhuhu~
tapi apakn daya....terpaksalah hadapinyew dengan tabah kan...
harap dapat wat yang terbaik sem dpn n sem2 seterusnyew..

tapi,aku x puas ati tol r...
cuti dapat sekejap je...
rase mcm cuti hari lepas2 sampai tinggal 2 minggu je lagi nie,mcm aku x sempat nk wat pe2 aktiviti pown kat umah....
mase cepat tol berlalu..
btol la pe orang kate hidup itu singkat je....

so,sekarang aku nk gunakan mase yang adew nie dengan 
aktiviti2 yang berfaedah n luangkn mase bergembira bersame2 keluarga..
hmm..leh tahan idea aku nie kn....
hahaha...

ter'over' suda...
ok,stop merepek!!! kite teruskn citer dalam post nie..
so,mcm yang aku ckpkn....aku nak wat sesuatu aktiviti sebelum
cuti sem aku habis..
t..t.ta...tapi...aku x tau aktiviti pe nk wat(bengong suda)...
uuwwaarrhhh.....
x de idea aktiviti ma....

hehehe....leh x korang 'bantu' sket kawan korang yang satu ni??
emm,sila jgn pikir bukan2 maksud perktaan 'bantu' tu...

just tolong bagi idea aktiviti yang berfaedah la...
emm,ok smpai kat sini je la entry post kali...
anyong~

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star