Monday, November 28, 2011

apa perlu dibuat selepas final exam...

salam...


bersarang suda blog ku inih....muahaha... sorry,buzy sket kebelakangan ini... biasalah kn,nme pown student(blagak suda)...ok stop mrapu.... actually,aku update blog nie pown sbb da abis final exam...so,adew la mase free...hehehe~

bilew tyme blaja,sibuk nk cpt abis....tp,bilew da abis final...bosan tatkala tak tau apa nk buat.....huhuhu...nielah hidup ku yg tak ubah2 dr dulu lg...

so,disebbkn x de keje(mmg x br'keje' pown)aku update lerr blog yg da smkin dilupakn ini dgn mngubah template baru...template baru nie pown x lerr secntik mne,just stakat nk mngubah pndngn... em,ok aku tau ayat aku x bbrapa nk betul...maybe bm aku x lerr seterer org 'genius' kn....

nk mnambahkn idea yg x sberapa nk adew nie aku nk show kt korang video nie : enjoy it !!!






aku tau walaupun video ni x de kne mngena ngan post aku kali ni,tp wat x tau je la ea..
harap korang dpt pngajaran dr video nie...
tabik mat lutfi~
harap mat lutfi teruskn usaha membuat video yg dpt mmberi kesedaran kpd org ramai...


k,bye~

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star