Thursday, July 21, 2011

arrgghhh...mengantuk!!! =, =

salam....


brjmpe lg kite kat dalam blog nieh... firstly,aq nak ucapkan thanks kat sumer yg sudi mengikuti perkembangan blog nieh...arigatou~



so,aq nak tnye korang....prnah x korang cukup tido apabila menjadi seorang yang akan bergelar graduan(emm,betul ke pe yg aq tlis tuh,mcm tnggang trbalik jerp ayat aq-lantak lah)..
mksudnyew dduk kat ipta/ipts la sng..


aq kompem mesti x pernah cukup tido kan...aq pown camtu jugak...huhuhu




btw,jgn la smpai pengsan pulak sbb x ckup tido....
setakat nie je la yang aq boleh kongsikan dengan korang2 sumer....good luck~



2 comments:

  1. kalau akak nora..sibuk macam mana..tido tetap tido..huhu..

    ReplyDelete
  2. @kak nora : 1 thing,thanks sbb sudi komen post nieh.. yup saya stuju kenyataan akak tuh....tido ttp tido walaupun dpt tido skjp je...

    ReplyDelete

Shiny Green Star