Friday, July 15, 2011

meon si kera yang tinggal sekamsis...huhuhu~

Salam....

Hai korang,jumpe lg kite kat dlm blog yg serba serbi kekurangan serta adew lerr sket cacat celanyew..maklum lah,sme la jgak  dgn tuannyew....muahahaha~

Skrg nieh aq byk wat citer sal khidupan aq kat poli nie la erk...harap2 ler korang x jmu dgn citer sal aq nieh...skunk nie pown tgh blackout....tgh mlm plak tuh..mne x mnjerit satu dorm nieh...psl blackout nie stu hal mmbuatkn org mnjerit,n satu lg psl meon(nme samara  bg kera/monyet)....si meon nie dah lerr sekampung klu da kuar dr tmpt prsembunyian diorg...

Aper lg,diorg srg lerr dorm kiteorg nieh yg kaya dgn ‘makanan’....si meon nie jnis yg pndai tau mmbuat strategik...strategik mnyorok n mnakutkan org....klu nk diikutkn mau sakit jantung org dibuatnyew...hahaha~tp,stakat nieh aq x r lg dikejutkn oleh si meon tuh...alhamdulillah die x kacau aq...amin..nieh nak tunjuk sikit rupa si meon yang encem2 nie kat korang:

lbih kurang camnie la si meon tuh..

N yg x bleh thnnyew tyme die mnunggu org bwk makanan or org lalu...muka si meon tu mcm selambe jerp mmrhatikn org lalu lalang kt dorm uh tngok kot2 adew orang yang membawa makanan...bleh bla tol mke,blurr jerp aq tngok...aduii~ x tahan nk gelak pown adew....hahahaha~

Sabo je la...harap2 perjalanan aq kat dalam poli nieh berjalan dgn lancar...aq arap sgt x de blaku apew2 yg buruk n mmbuatkn aq ptus asa...aq just harap urusan aq kat sni yg datang nk blaja kerana ALLAH taala dipermudahkan dan berjalan dgn baik...amin~

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star