Sunday, August 5, 2012

assignment vs. cabaran

salam ramadhan...


lame aku tak jengok belog kesayangan aku nie(ok,aku tau korang terase nak muntah..so,sediakan baldi sesorang)...
well,dah masuk 3 minggu den dekat poli.. 
dah start blaja pown and opkos r assignment pown dah melambai-lambai kat aku.. 
that why aku jarang update.. nie pown tengah cuti balik umah..
adew la mase sikit bukak internet..


cuti,cuti jugak...tapi kerje berlambak nieh..
memang tak tenang la aku nak rehat bercuti walaupun sebut je tengah cuti balik umah.. tapi tak berehat pown... 


nie tengah fenin nak kene wat assignment and project untuk present lak minggu nieh...
hadoiiyhh,otak pulak tengah kering ala-ala kat gunung sahara..


assignment : nak wat pasal product or service???
oh noooo..... tak tau nak wat camner...need somebody to help me..
sob sob sob~ T.T


ok,sebut pasal assignment tu satu hal.. satu lagi cabaran yang cukup mencabar di bulan puasa nie, PERJALANAN KE KELAS..
kelas memang jauh jarak seinci jew kannn(sile bace dengan nada perli yerr)...


umpama jarak bilik aku kat utara,kelas lak kat selatan...
huh,terbaik la kann... mengah aku nak berjalan...
sampai je kelas rase macam nak mandi balik jew.. berpeluh-peluh..
jadual aku memang dapat srategik schedule yang perfect r...


rase nak tanyeww jer sape yang wat jadual tuh.. aku nak ucap terima kasih sangat-sangat la sebab wat jadual camtuh...
nak bagi pengsan kamiorang kowt misi dieorang...huhuhuu~


btw,aku tau tu sumer dugaan dari Allah s.w.t... nak uji kesabaran aku... aku just bersabar n buat jew la pe yang patut seorang hamba lakukan... betul tak??


ok,aku dah tenang...alhamdulillah~
p/s : ape pown yang berlaku kat korang tak kire la something yang buruk or baik.. sabar dan teruskan lah dengan tenang.. jangan marah-marah ok..


see ya again~ selamat berpuasa n selamat berbuke..
wassalam...







No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star