Wednesday, August 29, 2012

i'm so sorry

salam...

aku setuju peribahasa nie... terlanjak perahu masih boleh diundur lagi, tapi terlanjak kata badan binasa.... 
erm,aku tak tau la peribahasa tu sesuai ke tak dengan kejadian nie sebenarnyew... aku bab2 sastera nie bukan dalam bidang aku...so, salah n silap.. mintak tunjuk ajar dari orag yang pro la eh... hoho

ok,aku memang suke lari dari tajuk sebenarnyew kan..
camnie citer yang aku nak kongsi dengan title "i'm so sorry" nie.. aku nie bukan la baik sangat.. kadang2 adew jugak buli orang, kaco2 member.. well,sebab member tu baik sangat.. hehehe

mase tu bincang pasal tempat nak pergi praktikal.. tapi die kene marah dengan lecture tu sebab tak tau name syarikat tempat yang die nak buat praktikal tu.. so,aku nie pown gelak la kat die..
maybe tye tuh die terasa kowt aku gelak kat die... aku nie marah la jugak sebab syarikat tempat die nak buat praktikal tu pown die tak tau.. aku cakap la kat die tak yah la buat kat tempat tuh,aku suruh die join sekali dengan aku.. tapi family die susah sikit..

aku nie kan banyak mulut sket n agak garang la (ops,agak kerrr)..
selalu jugak la aku marah die.. tap tadi je kowt die terasa sket.. sebab aku cakap macam die tak layan,main phone jerp.. *hurmm,padan muke aku kan*... 
so,nak say so sorry la walaupun die tak bace post nie... huhuhu..
btw,i really-really so sorry..

doakan aku baik semula dengan die k...
p/s : nak pujuk tapi tak pandai.. T___T
ok,salam.... 

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star