Monday, October 8, 2012

wahai candidates PMR !!!

salam...

hari esok bermula lah peperangan my lil sis dengan musuhnyeww...
peperangan yang besar jugak la... harap die tak kalah di tangan musuh...

hakhakhak (aku memang suke buat orang pening) ok ok...
esok adik aku nak exam PMR... nak wish kat die SEMOGA BERJAYA!!! GOOD LUCK!!! GANBATTE!!! AJA AJA FIGHTING!!! n sewaktu dengannye...

                  
eh?? eh??? adew orang jeles kah di sini?? candidate PMR jugak ke?? alololo...
takpe takpe... aku gurau je lah...
aku wish jugak kat korang semoga buat yang terbaik esok...
jangan main-main, jangan hampa kan harapan kedua ibu bapa korang, jangan rosakkan masa depan korang... ok... 
dengarlah orang yang sudah mengalami pengalaman ini (cewah,belagak besou la plak aku nieh...hahaha)
tak rugi usaha lebih nie kan, mane la tau dapat lebih...
hahahaaaa.... dah macam penceramah la plak...

ok, stop ceramah sampai di sini sebab aku tau student kompem majoriti nye tak suke dengan ceramah kan kan kan...
tak ya nak tipu lahhhh... =P
well sebab aku pown gitu gak dulu... lalalalaaaa
but, sekarang tak dah.. insaf dah... so, jangan jadik macam aku mase dulu-dulu k...

so, pasti kan korang n adik aku sekali(especially nyeww...no exceptional okeyh) dapat 8A+ keatas (sape yg amik lebih 8 subjek tuh)

            

bangga kan mak bapak korang n bukti kan yang korang boleh berjaya... DO UR BEST, INSYAALLAH U WILL SUCCESS NOW AND FUTURE..
always doa and pray to beg from Allah for successful ok...

see ya again after PMR... focus in exam...
ok, wassalam... (n___n)* 

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star