Tuesday, June 25, 2013

aktiviti di Hostel ~

salam...

alo, alo, alo... selamat tengahari uolls..
hari ni aku takde kelas.. so, ada la masa aku nak post something.. even not important as test.. hoho

disebabkan sekarang masalah jerebu melanda kat tempat belajar aku jugak, aku tak boleh lah nak kuar bandar jalan-jalan menghilangkan boring..
terpaksa la duduk kat bilik je menghadap lappy 24 jam...

so, aktiviti yang aku boleh buat dalam bilik just dengar lagu,
layan fb or belog, makan-makan(memang naik la berat badan aku



and biase student buat kalau takde kelas pagi,kompem2 la ---->


kan, kan, kan... cecece *nampak geleng kepala konon* ngaku jela..
nama pun dah student... except la top student - maybe masa tu tengah study kowt.. (bila la aku nak berubah jadi macam tuh-ngomel sendirian..ish3x)

so, nak kurangkan tido aku pun baca la novel ---> "jangan merajuk sayang" karya lynn allyna..
cewahh, jiwang habis novel yang aku baca.. kuikui - gelak golek-golek atas katil sambil baca novel ~
member2 aku sumer tak percaya aku nie pembaca novel.. huhuhu
sedih T.T

lagipun kalau boleh keluar maybe tak tahan kowt..
panas sangat cuaca sekarang pembawa dek masalah jerebu..
dalam bilik kipas no 5 pun masih lagi berpeluh.. even malam pun..



tapi masih bersyukur sebab masih ada kipas dari takde langsung kann.. alhamdulillah..
so, jangan la merungut kalau masalah terjadi.. sumer tu terjadi pun disebabkan manusia sendiri jugak.. sumer orang pernah buat salah kan, takde manusia yang sempurna dalam dunia nie melainkan-Nya..

p/s:sila jaga kesihatan memasing.. kurangkan aktiviti luar dan banyakkan minum air masak, pakai topeng muka jika keluar rumah..

thats all, adios n wasalam..

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star