Thursday, September 6, 2012

I AM SO TIRED !!!

salam...

lame tak jenguk sini..
busy dorhh.. kerje dah semakin menggunung...
masalah tempat praktikal pown belom settle lagi...
risau tak dapat tempat jer...

sekarang nak kejar settle kan assignment dulu...
sumer kene submit next week...
fuuhhh,memang terbaik lah kan..
bak kate member-member aku : "kite memang suke wat keje last-last minute kan..."
well, tu memang tak dapat nafikan sebab mase rehat sekejap je kowt..
malam jer rehat..

kelas start dari pukul 8 pagi sampai pukul 5 petang..
(hoho,dah gaye masuk kerja kat office plak kene masuk n balik waktu tuh)
dengan tiap-tiap hari aku kene mendaki bukit bakau, tangga tinggi menggunung bagai sebab tu laluan ke kelas..
dah mengalahkan orang ber'ekspidisi' je aku rase...
so,penat tak yah nak cakap la kan..

kalau dah sampai bilik tuh balik dari kelas... kiteorang dah jadi macam gambar kat bawah nie dah aku rase


mase nak siapkan assignment tuh memang satu cabaran yang agak besar la bagi kami student kat sini...
so, sorry la kalau belog aku nie dah bersawang kiri kanan yerr..
belog nie pown dah boring je aku tengok... huhuhu, x de idea ma..
masa pown tarak..

ok lah, nak siapkan assignment plak...
dah tenang dah sikit lepas aku luahkan kat sini...
thanks sape yang sudi setia membaca kat belog nie..

wassalam (n____n)*

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star