Thursday, September 27, 2012

cream puff

salam...

oishie??? cream puff....
oh, sungguh terpikat aku bila tengok cream puff yang gebu lagi berkrim tuh... tapi tak pernah makan pown....kuang kuang kuang..
so, disebabkan cream puff yang berkrimmm gituh menyebabkan aku tertarik nak makan and membuatnye....

first tertarik dengan cream puff nie mase tengok citer absolute boyfriend(citer jepun)...hehehe... geram je nampak bile orang tuh buat... 
and then, aku search la resepi buat cream puff nie, dah dapat nak la try buat kan...
buat-buat menjadi la jugak... tapi rse die... ehem ehem (well bo...leh la jugak makan)..
nak buat macam mane,aku budak baru belajar... silap dan salah, mintak tunjuk ajar... is right?? belajar dari kesilapan kate kan.

bukan ape... roti die tu dah ok dah, lembut... cume krim die tuh agak pelik sikit rase die (a...gak la... T__T).. 
eleh, cume tak manis jew kowt (oho... nak cover salah la tuh)..
uhukuhuk~
mane tak pelik rase kalau roti tu memang dah tawar,so... tak kan la krim pown nak rase tawar kan... memang FAIL la rase die...

aku makan pown nak tak nak je telan creamtawar pufftawar tuh... hakhak
buat je la muke selambe badak sumbu makan nak nunjukkan yang rase die ok...hoho, tapi tekak dah nangis meraung-raung dah nak menelan cream puff tuh... ish ish ish, teruk nyew lah perangai kan...

ye aku tau... tapi tak pe tak pe... aku tau mane silapnyew...
tengok la nanti... balik je rumah, aku buat sedap2 macam orang jual tuh...Muahahahaha (gelak belagak sikit)...
insyaallah menjadi nanti.... doakan semoga menjadi ye...

ok,aku off dulu... salam (n____n)*




No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star