Friday, February 22, 2013

menggamit memori

salam n aloha...

aritu aku adew kemas-kemas bilik (haa, rajin tak aku) *perasan bebenor*
sedang aku susun baju yang ibarat bergunung ganang tu, terjumpa la gamba satu kelas time aku darjah 6...
wahhhhh, macam tak percaye jew muke aku camtuh..

selenge giler time tuh.. hahaha (well, muke tak matang lagi)
dannn... bukan muke aku sorang jew camtuh... 
member-member aku yang lain pown 2 x 1000000 jew belake sumer...
klakar la pulakkkk *sambil gelak bergolek-golek atas katil*

sumer muke kenik-kenik jew lagi.. 
biase la.. tak pandai berlawo n berfesen fashion..
budok laki pown sumer tak hensem lagi (hurrmm, lagi ??)
bak kate orang tue-tue, belake still muke comot-comot..

tapi bile tengok lame-lame gamba tuh, 
teringat pulak perangai masing-masing.. peristiwa-peristiwa yang blaku.. kelakar ade, sedih adew, marah n lain-lain..
memang happening giler la time dulu-dulu..

rindu jugak kat member-member.. tapi bile terserempak dah jadi kekok plak nak tegur...
dah la aku nie jenis yang tak bermesra n jenis yang tak friendly sangat.. nak suruh aku tegur dulu..
hurmm memang kirim salam lah jawabnyew...
mesti korang ingat aku nie jenis yang sombong n lupe kawan kan ?
huhuuu...

tapiii kalo korang tegur dulu, aku riuh je nak berborok..
well, cume mule-mule jew k.o sikit nak  bercakap..
so, kalo sesape yang mengenali diriku ini tapi aku tak tegur korang kat luar... aku mintak maaf sangat2.. 
sifat aku memang macam tuh,susah sikit...

sampai sini je la aku berceloteh...
i miss uolls _6 Pintar_ S.K.L

till then, wassalam
 


 

`

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star