Wednesday, February 20, 2013

praktikal di Alaska


Salam…
Hye uolls, how r u today ?
Erm,no answer huh !! *so sad*
Nak tau, hari-hari aku ngan member yang same prac ngan aku nie rupenyer practikal kat salah tempat kowt..

Tah camner kiteorang leh tercampak practical kat Alaska..
Rase-rase arituh mintak practical kat Malaysia jer, last-last dapat kat Alaska…
Ish ish ish… kesian kiteorang…

Nak mati kesejukkan dah kat tempat tuh…
Hermm,sebenarnyew ini yang terjadi kat kiteorang --->

Bukan Negara Alaska betul-betul.. tajuk jew gempak..
Actually (bpew kali “sebenarnyew” da….) tempat practical kiteorang nie kat Malaysia jew..
Tapi ape yang menyebabkan aku cakap aku practical kat Alaska adalah sebab kat opis tuh memang sejuk giler-giler ala kat Alaska jew..
Kebekuan dah aku ngan member aku nie ha..

Pakai sweater ngan stoking pown macam tak lut=berkesan jew…
Still rase sejuk…
Lebih-lebih lagi kat ujung-ujung jari tangan ngan kaki…. Bbrrrrr..
Nak menaip pown dah keras jari tangan nie… memang bergosok sokmo la tangan sambil menghembuskan wap nafas ke tangan tuh… (ceh !! bajet ko duduk ovesi jerp) *

Dah lerr direct ddue-due ekon = aircond (not ekonomi yerp) kene kat tempat kiteorang..
Memang nak tuju nyew tepat-tepat kat kiteorang kowt..
Sangat terbaik la kan… yang adew akak sowang nieh tempat die tak kena sangat ekon, so memang die suke la kannnnn on ekon te minimum se minimum nyew… due-due ekon lak tuh…
Aku yang kepanasan hati nie tak jadi nak marah dek sejuk ekon tuh..

Adew aku mengamuk kat situ satu hari nanti (ceh !! macam berani je derr)
Aritu adew la jugak aku berani kan diri selow slow *means tinggikan suhu,dr 16’c ke 20’c)
Hemm,hampeh je usaha aku tuh…. Akak tuh gie kuatkan balik ekon tuh sambil buat muke tak puas ati sebab orang lain *kiteorang la tuh* slow kan ekon..

Masalahnyew kiteorang nieh dah sejuk kebekuan dah..
Sedih kiteorang rase… pliss faham kiteorang nie akak…. Plisssss *sengih nampak gigi sambil kelip mata berkali-kali*

p/s : tolong jangan jual ikan*selfish* dan pliss faham situasi orang di sekeliling anda… prihatin lah akan masalah orang lain.. _pesanan ikhlas dari saya dan orang2 yang prihatin_

till then,wasalam.. peace NO WAR

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star