Tuesday, May 15, 2012

cerite tentang kami... =)

...salam...

hehehehehe,always update huh??
bored la.. nothing to do... update blog je la kejenyew...
ok,straight to the point...nk citer,selame aku post sebelum2 nie tak pernah pown aku citer sal kehidupan aku kt poli n perkenalkn member2 aku kn??



ok,nie gambar aku n my roomate tyme sem 1 :







nie pulak gambar aku n my roomate tyme sem 2 :



n insyallah sem depan aku dpt roomate yg baik2 jugak mcm dieorang nie...

satu lagi aku nk tunjuk kt korang ialah kwn rpt aku dr sem 1 lg..
dieorang nie classmate aku... susah senang, gembire sedih, gelak menangis sentiase bersme... n hopely frienship kiteorg berkekalan walaupun berjauhan...

they r :




thanks for being my friend nurul salwa binti yusof n yoo sook ying


ngeh3x~sumer member2 aku nie cantik n cute2 blake kan...
hee..

ok,
story mory pasal kehidupn kat poli nie nnti lah aku citer ea...
kalo nk diciterkn mmag pnjg menjele2 (maybe boleh wat buku kowt)
hohoho... stakat ni aku perkenalkan member2 je dulu k...


so,adioss~

4 comments:

  1. SPUDIN : hahaha...muke aok x dew kat sini... nie geng pompan je... =)

    ReplyDelete
  2. Wina Suhaimi :
    opkos r adew...u r my pwenz n also my rumet....
    <3 ya..

    ReplyDelete

Shiny Green Star