Tuesday, May 8, 2012

hati riang.... =)

...salam...

ari nie koranappiey tak? aku appiey... hehehe...
imagine kn kalo korang buat something yang bese2 je such as memasak ...korang happiey tak blew orang len mkn mskn korang dgn berselera?? mesti happy kan?

so ape point aku citer sumer tu ialah sebab aku happiey blew family aku mkn n minum minuman yang aku wat... 
walaupun mknan yang aku wat tu tak le seberape sedap, tp still appiey blew tngok dieorang mkn...

petang tadi, my dad suruh aku wat air ntuk minum petang, aku appiey tau walaupun aku yang kene buat (sebab selalunye orang akan membantah blew disuruh buat ssuatu kn)
blew dieorang minum, hati aku automatik mcm berbunga-bunga jerp.. 
like orang said "dalam hati adew bunge"...

so, disebabkan itu... every petang, aku lah orang tukang pembuat airnyew...
i don't mind...

but, tak tau le nape blew adew orang blek n suruh aku buat air,
hati aku rase malas sangat2...
hati aku cakap (asyik koi je kene buat!!!) hehehe
sorry ye guys... tp last2 aku jugak yang buat...
kononnyew dieorang kate aku buat sedap ler pe la... tak bangge pown..
tapi blew my dad suruh, hati rse mcm ckp [ok,no problem]..

tak tau la pe kene ngan aku nie.. nk kate sewel, aku dah post dah aritu.... so, pe2 je la ea..


k,adios~


No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star