Wednesday, May 23, 2012

more difficult...

...salam...

alhamdulillah.... semester nie aku lulus sumer subjek dengan keputusan yang baik... tak down sangat and tak la tinggi sangat..
sederhana2 jew...  tapi aku tetap bersyukur..

tahniah kepada member2 yang berjaya dengan cemerlang...
emm,orang kate yang sem nie lebih mencabar and susah dari sem 3...
harap2 aku dah ok sem nie,sem depan aku dpt keputusan yang lebih cemerlang kn....

aritu aku adew la jgk kaji selidik subjek2 yang akan masuk exam sem depan and seterusnye... 
ok,sem depan aku maybe boleh relax sket sebab subjek yang masuk exam 3 dari 7 iaitu subjek :

- financiaaccounting 2
- cost accounting
- company law

tapi tak tau pulak semakin nak abis semester semakin susah and banyak subjek yang masuk exam....huhuhu...
ok,nie subjek yang masuk exam sem 5 ialah 4 dari 6 : 

- financiaaccounting 3
- malaysian taxation 1
- fundamental of auditing
- management accounting

sem 6 ialah 5 dari 5 :

- financial  accounting 4
- malaysian taxation 2
- auditing and insurance
- business finance
- business researches

huhuhuhuhu.... sumer tu subjek KILLER
harap aku dapat jawab sumer soalan dengan cemerlang...
yang aku risau subjek yang masuk exam semakin banyak walaupun subjek keseluruhan semakin sikit kn...

doa kn aku supaya dapat yang terbaik k....

ok,bubye~

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star