Thursday, May 10, 2012

ulam-ulaman

...salam...

kali nie nak citer sket pasal makanan..
suke makan ulam ulaman tak?
 aku suke....yeahh,badan aku sihat.. ye2 je kn badan aku sihat kn.
tak la,maksud aku makan ulam ulaman nie boleh menghindari kite dr pelbagai2 penyakit tau...


kalo korang sumer tak caye yang ulam boleh menghindari dr penyakit,meh aku tunjuk bukti : klik *SINI*
korang dah tau kn khasiat2 tu sumer..
so, mkn r ulam ulaman tu... kalo korang tak suke ke or susah nk dpt sebab dduk kt bndr ke..korang leh ganti ngan mkn syur2n n buah buahan...


kalo tu pown korang tak suke mkn,susah r..
korang terpkse r cari insiatif len ntuk kekal sehat...


mende2 pahit nie la yang boleh merawat badan kite dr sumer bahan2 perencah tambahan yang kite mkn slame nie...
pahit2 tu sumer r yang boleh me'neutral'kn bdn kite dr mkn mknn yg bergule n bergas..
korang stuju tak?


ok lah,otak aku dh tak leh diperah lagi nie..
so, smpai sini je la ea... bubye~


No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star