Saturday, May 12, 2012

shoes???

...salam...

nak citer sket,sket je kowt..kowt la..
ok,nie pasal kasut.. huhuhu
tadi aku search r kt google image...
taip sandals n shoes...

kuar r macam2 gambar sandal... adew yang lawo2,adew yang pelik2..
hah!!! ckp kasut yang pelik tu la,aku nak wat post kali ni..
ce tengok kasut nie :








macam2 r kasut zaman skunk nie..
camner la dieorang pkai kn.... x sakit ke kaki...
ish3x kesian bnor aku tengok sape yang pkai kasut camnie..
walaupun aku tak tinggi,tp aku tak sanggup pkai kasut camtu..
tobat r aku nk pkai.. aku sanggup kecik macamnie dr pkai kasut yang menyeseksakn cmtu..

aku bersyukur dengan keadaanku skunk...
walaupun kdg2 aku iri hati tengok org len or adik2 aku yg tinggi2 n sehat2 blake tu..

aku harap post aku kali nie tak de buat spew2 terase or marah...
aku post hnye untuk pandangan je,k...
ok lah... salam~






No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star