Sunday, May 27, 2012

i'm not the best,but i will do the best...

...salam...

as usually i will start the writing with salam...
so, post kali nie sebab aku rasa sumer orang adew kelemahan masing2 kan...
kite bukannye manusia yang sempurna.. tiada yang sempurna selain dari-Nya...


aku tahu belog aku nie bukannye belog yang popular macam belog BEN ASHAARI ngan belog LYSSA FAIZUREEN kan..
tapi aku tak kisah sumer tu sebab aku citer selama yang aku tulis nie pown hanye sekadar nak kongsi ngan korang...


tapi aku tahu yang aku nie bukan lah yang terbaik di kalangan yang terbaik,tapi aku akan cuba untuk jadi yang terbaik...
untuk berkongsi pengalaman ngan korang sumer..


yang manne post aku yang aku negatif tu sumer harap dijadikan teladan oleh korang sumer and yang perkara yang happening2 tu pulak anggap lah hanya untuk berkongsi keceriaan tu bersama2 (macam korang adew sekali je kan kt situ)
hehehehe...


so,aku harap sumer citer2 yang aku tulis selama nie korang enjoy membacanye... tak kisah la korang nak follow ke tak, nak like ke, nak unlike ke nak komen ke.. sumer respon korang tu aku terima dengan hati yang terbuka... 


maybe komen or respon korang2 tu boleh meng"ipmrove'kan lagi belog aku nie.... manu tau kan...
so,harap2 korang dapat memberi komen tentang belog aku nie atau korang nak bagi cadangan untuk meng"improve"kn lagi belog aku yang tak seberape nak improve nie pown boleh...


so,sampai sini je la post aku kali nie..
otak pown dah kate *stop2* maybe dah tak boleh nak kuar idea kowt...hoho..




so,salam n adios~





No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star