Sunday, December 30, 2012

2# mistake

salam...

cerite ini tiada kene mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia..

ini cerite mengenai aku dan bukan rekaan semata-mata...hehehe

Semua orang pernah melakukan kesilapan.. betul kan???
Manusia tak akan lari dari melakukan kesilapan...
Tapi aku??? Yess, haritu aku adew buat silap mase buat keje... masalahnye kesilapan yang besar...
Takut sangat... dah rase nak nangis je kat situ....

The story is : adew satu system yang diguna pakai untuk orang akauntan iaitu system UBS..
And the prob is aku terdelete satu program dalam system UBS tuh.. bukan sengaja pown... aku ter’klik’ no mase ayat nieh kuar...

Connection time out. Want to continue ---> [yes] [no]

Are you sure ---> [yes] [no]

Aku ingat ke connection internet..but actually the connection between computer and system UBS..
And the result kuar lah ayat nie mase aku nak bukak system UBS tu :

The UBS is expired ---> [Active upgrade] [setting] [exit]

member aku plak cakap bagitau jew dekat manager tuh...
wahh !!! lagi getar kepala lutut aku..
Tak pasal2 kene marah nanti....

And nak tak nak kene la bagitau jugak sebab dah tak tau nak wat camner lagi dah.. tanye budak praktikal yang lain pown dieorang tak tau nak settle kan masalah tu..
Bagitau manager tu pown dah betul2 nak dekat waktu balik..

Tawakal jew lah ape nak jadi pown janji masalah tu settle..
So,kiteorang bagitau je lah manager tuh..
Nada die mase tu macam nak mengamuk gak la tapi die tanye kiteorang camner bleh jadi camtu..
Aku bagitau je la.. manager tu marah jugak la and die suruh akak sorang yang kire pakar jugak r dalam bab2 komputer nie tengok2kan...
Mujur die x dew mood nak marah2 sgt maybe sebab nak balik dah kowt... muahahaha.... fuhh !!! selamat..

alhamdulillah.. syukur diberi pertolongan dan perlindungan oleh Allah swt... so, not everything we can control ourself..
now, i only have do the best... chayok !!!

till then,wassalam...







  

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star