Thursday, December 6, 2012

semakin dekat,semakin seram sejuk~

salam...

seram sejuk, tegak bulu roma aku bila dah semakin dekat...
wahh,tak sanggup aku nak tengok saat tuh...
rase kecut perut, sesak nafas and sewaktu dengannye sume adew...
macam mane aku nak menghadapinye ??? ok ke tak nanti ???
boleh ke aku buat dengan baik ??? 

ok, aku tak nak cakap berlapik2 dah...
minggu depan result aku akan keluar... minggu depan jugak minggu last cuti aku... huhuhu
tang result tuh memang tak tau lah camner nak mengahdapinya nanti, ok ke tak result aku nanti ??? gelabah berpeluh la aku jawabnye.... haduii, hope pass pown ok dah...
jangan adew plak subjek yang aku kena carry plak sem 5 nanti sudah la...

minggu depan last aku nak tido sampai tegahari, rehat goyang-goyang kaki or menternak lemak... sob sob sob
well, maklumlah dah tiba mase untuk praktikal selama 5 bulan...
hah!!! korang jangan ingat aku 6 bulan cuti duk umah, saje2 jew okeyhh..... 5 bulan bekerja... 

hope orang di tempat praktikal tuh sumernyew sporting n baik2...
kerja yang dieorang bagi hope dapat selesaikan dengan baik...
hope jugak kerja tuh yang aku boleh buat...
takut jugak bile dieorang bagi kerja tuh, tercengang n ternganga jew menatap kerja yang tak faham macam mane nak buat tuh...
tak pasal2 kena tengking dek akak2 n makcik2 kat situ(huhu, aku paling takut orang tengking n marah sebab kerja yang aku buat)

mau aku tak datang dah esoknyew... hehehe (kalo nak cari nahas, boleh la buat)
doa kan aku dapat result ok n boleh buat dengan baik tyme praktikal tu nanti yer...

ok lah, GOOD LUCK KAT MEMBER2 AKU YANG SENASIB DENGANKU (MASA PRAKTIKAL NANTI)... BUAT MOLEK2 MASA PRAKTIKAL NANTI YERR KORANG2 SUMER... HOPE KORANG DAPAT RESULT YANG CEMERLANG.. AMIN ~

out with smile, salam :D



 

2 comments:

  1. Gudluck asma'. Siriyesly takut jugok nok cek result. Sem ni plg takut skali. Tah laa. Mcm takut. Haih, bape kali nak ckp takut ni. haha. berdebaw punye psl.

    papepun, best of luck eh utk LI. and, moga kita pass semua paper amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks n u too... gud luck!!!
      amin... hope sumer lulus,x mo carry2... :D

      Delete

Shiny Green Star
Shiny Green Star