Wednesday, December 5, 2012

segmen : grand blogwalking

salam...

nape aku join segmen nieh??
aku join segmen nieh sebab nampak cam menarik jew...
aku banyak la jugak join segmen tapi satu pown aku tak pernah menang (huhu,menyedihkan kan???)
well,tak kesah sangat pown menang ke tak...
join segmen nieh boleh menambahkan kenalan dalam dunia belog nie kan.... who agree???

ermm?? korang nak join jugak??
eh eh, mane boleh nanti korang kebas peluang aku nak menang hadiah (hahaha,macam gaye dah menang jew..)

ok2...dah nampak muka korang macam dah kelat2 masam semacam jew..
kesian lah pulak (eh?? bukan kalo reaksi muke camtu nak marah ke??)hoho,adew aku kesaahhhh.....
hahaha, aku guro jerp... nak join click jew banner nieh okeyh





jangan lame2 sebab tarikh segmen nie sampai 7.12.12 je tau..
kalo korang menang, share2 la sket (hoho,gurou jerp)
okeyh la.... good luck ye u oulls....


ok,till my next update.. see ya~ salam :D



No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star