Monday, December 10, 2012

alhamdulillah~

salam...

alhamdulillah... ^_______^ (hamboiyh, leborr bebenor senyumnyew)
well, bukan ape... hari nie result keluar..
semua lulus tapi pointer tak la gempak sangat...
tapi x kesah sangat sebab aku usaha aritu pown ala-ala kadar jer... kepala buat hal and tak bapew sehat... 
dah citer aritu ---> click me~

so, time jawab tu.. memang tawakal je lah..
tak kesah dah bpew pointer dapat asal kan sumer lulus...

then, hari nie check result... tak sangka plak pointer ok...
alhamdulillah sangat2... 
berkat semangat dan dorongan mak ngan ayah... (muaaaahhh love u mum and dad soooooooooooo much <3)- kiss kiri kiss kanan...
dan jugak kawan2 aku yang tak stop2 anta mesej bagi semangat...
sob sob sob (terharu jap)
uoollllllssss the best friends i ever had....

walaupun kadang2 (kadang2 kerrrr ???) adew gaduh bertekak n bermasam muke yang memang dah tersedia masam tuh...korang still setia berkawan dengan aku (harkk,setia ??? bleh bla ayat)
hakhakhakhak.. ok2, kalo ayat setia tu geli didengar...
aku tukar yerr...kite gune faithful ok tak ??? wahhh, keeeelasss gitu... rewind : korang still "faithful" berkawan dengan aku...
amacam ??? tak tegak dah kan bulu roma korang dengar ayat tu ???

geli lagi dengar ??? 
google sendiri je la yerrk.. maaf...
aku dah start melalut dari citer asalnyew...
btw, aku bersyukur dengan apa yang aku terima selama ini...
alhamdulillah...

harap sumer member2 aku dapat keputusan yang cemerlang dan yang penting lulus...

SAY ALHAMDULILLAH FOR EVERYTHING THAT U GOT... DON'T ANGRY IF U DON'T GET WHAT U WANT... MAYBE U WILL GET SOMETHING BETTER THAN WHAT U WISH... ISTIGHFAR AND ALHAMDULILLAH...
ITS NOT HARD TO SAY IT...


ALHAMDULILLAH~
salam penutup dari saya

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star