Thursday, July 5, 2012

demam uero dah abis,demam durian kembali...

salam...


camat pagi semorang... huh!! pesal pagi nie cerilik lak jew...
hhehehhe... sajew2.. nie nak citer sket... 




aritu semorang demam kannn...lebih-lebih lagi orang laki...
eh,demam?
i mean demam euro la... sampai tak boleh tido malam,sies demam nyew tuh... kesian kesian...
almaklumlah,berjage nak tengok bola 2,3 pagi sebab tyme tuh baru start kan...

but,sekarang demam euro dah habis tapi tetap demam jugak...
demam musim buah-buahan pulak,especially buah durian...
huh!!! kalo kat rumah aku takyah tanye la...
guni doyan saje.. bukan sebab dek beli(melampau la beli sampai 2 guni...ish...ish...ish) tapi sebab adew dusun sendiri..
tu yang sampai berguni guni..

masuk dapur je,doyan...masuk dapur je,doyan..
tak luak-luak... mane la satu rumah nie mampu nak abis kan doyan 2 guni nie... nak bagi orang memang tak la(bukan kedekut,okeyh)
sebab sumer adew dusun masing-masing.. ntah2 dieorang pown menghadapi masalah yang same..
demam doyan nie memang demam pangkat malaria dah kowt...haha..

duduk kampung nie memang kaya lah...kaya dengan buah-buahan tempatan...ha...sape nak makan buah doyan,mai la rumah aku..
laii laii~

biar rezeki melimpah ruah,janji tidak dibazirkan rezeki itu...
bersedekah dan berkongsi lah jika tidak mampu dihabiskan..
*my advise*


ok,see again ya... byo byo~


No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star