Monday, July 9, 2012

terbaik or terbalik???

salam...

sungguh mencabar kesabaran aku betol bende alah nie...
such a annoying warning that i ever seen...
an error!!! are u have been in this situation before????
word that sometime pop up when u in process to loading something...

ok,that is happen to me today... 
just nak publish satu post nie je pown dah memakan masa nak dekat sejam kowt... nie sumer disebabkan perkataan nie :


An error occurred while trying to save or publish your post. Please try again. Ignore warning

perrrrgghh... bengang jugak la bile kuar bende alah nie setiap kali aku nak post something kat blog...
terpakse aku reload balik... and tengah aku taip-taip,that word is pop up again..
so,aku pown reload reload reload and reload again...
sampai siap satu post nie... bile perkataan tu kuar jew terpakse la aku reload balik... dah nak dekat duapoloh kali kowt adew aku tekan simbol nieh 
dah naik bosan dah kowt symbol nie kat aku yang asyik dok tekan die jew dari mule... maybe sampai dah tak nak di reload kan jew die rase *start dah aku buat ayat merapu kerapu nie*
tapi nak buat camner.. idea kepale otak nie sedang banyak,tyme nie la nak kene post...nanti bile idea dari otak kering kontang ala2 kat gunung sahara tu,tak ke kebengkalai belog nie tak ber update...
nie pown update sebab adew mase free tengah cuti sem...
kalo dah masuk sem baru nanti maybe dah busy nak kene siapkan assignment,project and so on the familiar nye pown adoi ter berr *persis johan - acai cincai buncai* hoho...

tak gitu tuan2 and puan2??? *huh!!ko ingat tengah bagi syarahan ke kat belogger2 nie sumer siap berskema2 bagai ayat* ok, i know that.. sekali sekale,dua kali 2 kaler....hehehe..
ok2,stop this merepek kerepek..

so,berkorban nyew aku sampai terpakse reload banyak2 kali semate2 nak update belog nie untuk tatapan mate korang sambil mulut anda sumer membace dengan penuh kusyuk nyew *heh =..= kusyuk la sangat kannn
ok,sediakan baldi satu masing-masing...

so,korang rase nak bagi aku perkataan terbaik or terbalik sebab aku dapat menahan kesabaran aku tahap dapat publish post nie???

ok lah...dah tak larat nak melayan warning tuh... sampai nie je la... so,adiossss~ =D

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star