Tuesday, July 17, 2012

rahmat~

salam...

wahhh,cuaca hari nie mendung jerp...
tak panas,jemur basuh baju memang tak kering la jawabnyew..
sedap nyew la kalo tido...
*heh!! =..= aku nie memang keje tido je la cuti sem nie..huhu*

petang nie turun jugak hujan...
hujan tu rahmat..
so,jangan nak merungut... bersyukur lah yerr walaupun korang lejut basah dek hujan..jangan marah2 okeyh..
tu maknenyew suruh korang mandi la tuuww.. korang busuk kowt..
hehehe...just kidding-kidding ok..
peace no war~

caye tak cakap aku,kalo korang tengah hangin kan.. gie lompat keluar rumah mandi hujan..
kompem korang tak panas hati dah...sies nie..
sejuk je rase.. macam air hujan yang mengalir kat badan tuh bawak sekali turun rase panas di hati tuh...

tapi jangan la pulak melampau-lampau main hujan mengalahkan budak-budak sekolah rendah.. nanti tak pasal-pasal korang demam seminggu,dah tak dapat wat pe2.. tak dapat nak pergi kelas,kerja and so on..

tapi saje-saje nak suruh demam dek main hujan lame-lame pown satu tektik yang bagus tak nak pergi kelas or kerja kannnn...
(huh..tanduk dua dah kuar..ngeh3x~)
ish..ish..ish...itu sungguh tak bagus...
jangan lakukan aksi ini dirumah atau dimana-mana..

jangan marah kepada hujan,kerana itu juga bermaksud korang marah dengan Allah iaitu pencipta hujan itu... semua yang berlaku adew hikmahnyew.. bersyukurlah terhadap ape yang berlaku..

so,salam bicara oleh saya..
wassalam~




4 comments:

  1. haaa memang, kalo hati tgh panas pastu berhujan plk memang sejuk je rase. mcm asap keluar drp telinga. asap kemarahan HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. Wina Suhaimi :
    betoi knn.... huhuhu,tp x la melampau sgt smpai asap kuar kt telinge...hoho~

    ReplyDelete
  3. eh betul even sikit tapi ade asap. ade ustaz pnoh cite.

    ReplyDelete
  4. Wina Suhaimi:
    tu memang panas betoi r smpai berasap kn...hoho

    ReplyDelete

Shiny Green Star