Monday, July 9, 2012

mysterious~~

salam...


gud morning u-olls...
dah makan?? dah mandi??? dah kemas umah?? dah basuh baju?? dah jemur?? dah sapu umah?? *ok,tak de motif pown aku tanye sumer tu...saje-saje - sile abaikan jike korang rase nak termuntah*
mysterious?? adew kaitan dengan bende mistik ke???
wuhuhuhuhu~
ok,jangan pikir perkare yang negatif sebelum aku citer yang sebenarnyew...
tendang jaoh-jaoh je perkataan title mysterious tuh...
konon nak wat suspen jerr.. tapi.... aku pelik sebenarnye kenape nie berlaku...something is missing...


jeng....jeng...jeng... ce korang tengok nieh :



ok,dekat dashboard just adew 86 post jew..
*nie tak termasuk yang nak post nie la kan*



but the same time...bile aku klik at nombor 86 post tuh kuar bende nieh..
senarai post yang aku dah publish.. all post is 87 post..
mane datang satu lagi tuh??

aku tak pasti mane satu betul..
and then aku try tengok kat page belog and kire sumer post yang pernah aku publish...sumer sekali 87 post... 
so,sah-sah la dashboard aku yang senget kan..
nak kate dashboard aku bermasalah tak jugak sebab setiap kali di update kan,berubah jew.. haduii yaii..

so,one post is missing!!! but,what???
ok,aku tau tu bukan masalah korang nak kene pikir sampai berkerut-kerut dahi ye tak??
just nak citer jew...huhuhu

tak adew kene mengene pown dengan mysterious tuh and antara hidup dan mati...

nak say good luck kat someone yang tengah berperang dengan pembunuh yang kejam *killer paper* hari nie alang alang tengah menaip kat belog nie kann..
do ur best ye bro...kill that paper,oh yeah yeah~

k lah,nak out selesai kan masalah negara nieh...hoho *macam besou benorrr je masalah nyew*... adioss~


2 comments:

  1. skrg ni masih lagi pakai dashboard lama.. dashboard baru ni agak membingungkan sedikit hehehe

    ReplyDelete
  2. MYMY :
    hurmm,dah tertukar mase tuh...bukak je dashboard adew mesej suruh update...so,tekan je lah..nk buat cmner kan..
    nasi dh jadik bubur... sengal sket..hoho

    ReplyDelete

Shiny Green Star
Shiny Green Star