Monday, June 18, 2012

bercintan cintun...

salam...


start je aku bukak muka buku...
banyak je kate2 jiwang mahupun kecewa kerana cinte yang budak2 nie post kat status dieorang...
haiyhhh~bercintan cintun bagai depa tu sumer... nak senang ber"couple" r katekan...


maklum lah....dieorang kan adew bf *bukan bestfriend tp BOYfriend okeeyyhh*
and aku...aku??
sorry morry r sket yer korang.. aku tak suke ber"boyfriend"2 bagai n sebagai2nyew nie...bukan sombong mahupun jual mahal...
cume hati nie hanye untuk jodoh yang ditetapkan oleh-Nya...


opss..aku nie pown dikategori jiwangkah ?
harap2 tak r....aku nie bukan seorang yang macam tu yerr..


aku pelik betul r dengan orang yang bercinte nie..
senang2 je dieorang jatuh cinte n putus cinte... n then adew pengganti baru....fuyooohhh.... 
ok,maybe aku tak tau perasaan orang bercinte sebab aku tak pernah bercinte kan...


tapi tu sumer aku pikir logik n sebab telinge aku nie memang tempat orang luahkan masalah tak kire r masalah cinte ke or not...
mule2 jatuh cinte sumernyew manis...cekelat pahit pown maybe dieoranleh kate manis kowt....*wohooo...tu dah parah r tuh*


n then bile konflik tibe,mule r dieorang ungkit mengungkit balik sumer yg kebaikan pasangan bagi... memang buruk siku n buku lali tul r kan.. 
bile dah sampai tahap gunung api nak meletus tuh,abis sumer bahasa makhluk planet pluto kowt kuar marah ke pasangan tuh.. mengate la,perli la,mengutuk la,saman la sampai ke name binatang yang tak bersalah dalam hubungan korang pown nak kaitkan sekali...
kesian...kesian...kesian binatang tu kan....


hurrmmm....n then bile dah tak tahan sangat,mintak putus...
satu lagi,bile dah putus tu beria2 pulak sampai nak frust menonggeng... sedih pedih!!! (persis johan raja lawak)...


ok,bile datanlsi hero or heroin baru,konon nyew si pengubat hati yang luke n lara,sumernyew manis semule... senang je kan kite nak terime die.. hadoooiii... pelik btoiii...


tapi sedar tak...last2,bile kite berkahwin takde pulak si suami or si isteri tu dikalangan orang yang kite couple kan...
hurrmmm...hati manusia...senang je berubah2 kan.... n aku harap hati kite takkan berubah terhadap islam....
jodoh dari allah akan berkekalan...percaya n yakinlah kepada-Nya...


akhir kate,harap korang tak black list bloaku nieh...aku hanye nak memberi kesedaran n bukan nak buat korang terase dengan entry  aku kali nie....


ok,aku chiou dulu... 


"COUPLE" is HARAM

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star