Thursday, June 28, 2012

kesian~

salam...

petang nie tetibe rase lapor pulak...
nak makan something la...nguhuhu...  try persuade kak ngah masak something....heh!!! hampeh,buat derk je die bagi kat aku and gie main pingpong ngan abang aku kat depan rumah... hohoo,lagi haru aku...
and then,nampak mak tengah rest dekat ruang tamu depan...
hah!!! mengayat jap kat mak aku suruh cook something...

ting!!! lampu atas kepala menyala...heheheee(gelak evil jap)...

me : mak,lapar la.....
mum : gie la cari makanan kat dapur tuh.
me : mak.. nak cekodok...
mum : gie la masak...
me : nak mak masakkan.. mak masak sedap(ceeehh,ayat boleh bla betol)..
mum : ahh,tak nak la mak... mak nak sembahyang.. aok tu dah reti masak,masak je la sendiri..
me : *LOL*

tu la keputusannyew,k.e.n.e. b.u.a.t s.e.n.d.i.r.i!!!
huhuuhu..perut nie dah macam-macam lagu dah berbunyi nieh...
lagu dangdut yang aku dok pernah aku dengar pown sekali berdengdang kat dalam perut nieh....
kriiiuuukkk~ krriiiiuuukkk~ krrriiuuukk~

dah tak boleh tahan sangat dah nie,gie dapur...
amik cerek elektrik,isi air and then masak...
tunggu la air tuh masak sambil kepala otak nie pikir nak makan aper..

*ketak!!* huh,air dah masak..
ambil gelas,koyakkan kepale paket nescafe 3-1 regular and tuang dalam gelas... bukak peti kuarkan milo,gula and susu pekat...
sesudu milo,sesudu teh gula and sesudu teh susu pekat..
campak sumer dalam bancuhan air nescafe tadi... dah siap...

tadddaaaa.....
bancuh neslo cipataan sendiri saja lah...hoho....terase malas tetibe nak buat something(sebab nak kene masak and so on)...nasib la ko peruttt dapat tuan punye badan macam aku nie...
berlapar la jawabnyew perut aku nie... bertuah punye tuan badan(kalo la perut boleh berkata-kata....itu lah yang akan dikatakan kowt)...


nak buat camner...malas menang,rajin kalah.. 1-0
tunggu je la mak masak untuk makan malam... 
i will wait for u "DINNER"...muahahahaha...

so,jangan jadik macam aku...
kalo tidak,tak pasal2 korang mimpi kene marah ngan perut korang sendirik malam karang...kehkehkeh...

ok,chiao dulu~





No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star