Friday, June 15, 2012

i want it!!!

salam...


hari jumaat yang penuh dengan keberkatan...
hurrmm.. dah adew macam-macam jenis phone skunk nie kan...
almaklumlah, dunia dah moden..teknologi pown dah semakin canggih...


dah macam berbalik semula ke zaman dulu-dulu je...
pakai phone besou gedebak macamtuh.. tapi canggih la dari dulu...
sumer berebut2 nak gune phone yang paling besou n canggih...
hurmm...tu la lumrah hidup manusia skunk nie..suke sangat bersaing nak jadik paling top...huh!!!


ingat tak mase zaman dulu2,sumer pakai enset besou2..
pastu kuar enset baru yang kecik molek je,berebut la pulak nak pakai enset kecik tu kononnyew senang - boleh masuk poket..
nak bawak mane2 pown senang - ringan.. 




adew jenis enset lipat la,slide la,sabun la....erkkk (@_#)!! sabun?...yup,memang adew enset sabun nie... bukan amik sabun yang gune kat bilik air "pap" letak kat tepi telinge tuh..
ish3x..tu memang nak kene baling dengan buah durian duapoloh
bijik...




and last2 skunk nie orang ramai nak gune enset besou balik semule... pelik bin ajaib btoi r kan...


btw,can i have this phone? huhuhuu,i really want it~



wuhuu...samsung galaxy s III

k,selamat melayan ngomelan aku....hoho,bye~







2 comments:

  1. hamboi...kumpul duit la ma...buat projek la

    ReplyDelete
  2. projek pe? nk keje x lps2, walaupown mak dh izinkn...mybe allah tak mengiinkn lg ma keje kowt.. sob...sob... konon nk kumpul duit sndiri ntuk byr yurn... (T,T)

    ReplyDelete

Shiny Green Star