Thursday, June 28, 2012

seriously???

salam...

betul-betul terkejut mase bukak je muke buku pagi nie,terus adew member anta mesej kat chatbox....
dalam hati *eh?? kenape pulak nieh?? macam adew something yang urgent je nak bagitau.....*
so,aku bukak la chatbox tuh...

die tulis name aku kemain panjang menjela-jela sampai tak cukup ruang chatbox tu je....titik die perggghhh,panjang sedepa adew kowt...
*imagine like she was shouting my name too long la kannn..*

huh?? ape kene dengan minah sorang nieh...
bukak2 dah kene name aku ditulisnyew panjang-panjang...pekehal??
so,aku tanye la die,why??? and opkos la jawab salam terlebih dahulu...it wajib okeyhh...

and guess what...*sambil angkat kening double-jerk*
she get chance to further study at my place...
waaaaaahhhhhhh.... i got my old best friend to further study together again...
tambah lagi sorang member lama...boleh study same2,makan same2,balik same2... i can't wait for that time to come...
menjerit-jerit aku kat dalam bilik sesorang,bergolek-golek atas katil sebab betul2 tak sangke...
sampai abang aku marah2...

bro : "pekehal ko nie??? menjerit-jerit!!!"
me  : "oh,tak de pe2...member nie ha.." (tapi dalam hati...menjerit-jerit happy..kui3)

yeeehaaa.....
oh,i can't believe it... finally,it become reality..
alhamdulillah sangat-sangat....
i am very happy.....

so,thankful to Allah for what happened...
say Alhamdulillah for everything what we get...
ok,wassalam~

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star
Shiny Green Star