Tuesday, June 26, 2012

header punye pasal

salam...


tetibe,semenjak 2 menjak nie rase nak letak header je..
tak nak pakai template yang kiut miut tu dah...
cewahh,dah matang erk aku nie..konon!!!
nie adew ljugak aku buat beberape header (dahhhh pening nak pilih yang mane nak letak...ish ish ish)


so,boleh korang tolong decide kn untuk aku tak?
buat konon2 korang nie aku la kann... mane satu korang pilih untuk dijadikan header?


nie header2 nyew :


1.
yang nie nampak cam skema sket kannn...
but not so bad is it? nampak jugak kematangan nyew


2.
nie pulak nampak simple jew..
suke kartun nie,tu sebab buat header gune kartun nie
hehehehe

3.
domo-kun...i like it sooooo much...it so cute~
(cehhh,kate tak nak kiut miut...but,adew aku kesah..hoho)
header nie nampak crowded sket,but still comei untuk dijadikan header...kan..kan...kannnn....

hah!!!nie la masalah aku...sumer suke nak dijadikan header...tak pasal2 gabungkan ketige2 sekali gus kunk.. kalo la bolehhh...
so,can u-oll help me...pelisssss~


4 comments:

  1. yg FIRST! hehe. I like it- simple

    ReplyDelete
  2. Wina Suhaimi :

    oh really???
    but... tak ke nampak aku menonjol sangat...
    btw,thank 4 ur decision....

    ReplyDelete
  3. Really laa tehee.
    alaa ape salahnye kan? sekali sekali.
    thank you :P

    ReplyDelete
  4. Wina Suhaimi :
    oh,thank cadang kan yang tuh...
    nnti koi try psg header tu yerr...
    adik koi pown stuju header yg tu jugak...

    ReplyDelete

Shiny Green Star