Tuesday, June 19, 2012

meme cartoon...

salam...


hehehehe...tau meme cartoon ?
huh!!! opkos r korang tau kan,gile tak tau..
bersepah kartun tuh kat pecbuk(facebook)...


muke yang penuh annoying but funny,right ?
walaupun lukisan kartun tu bapok r buruknye ngaloh ke budok tadika,tapi sangat glamour kan....







kalo dulu2 mase kecik2,lukisan kite buruk sikit orang perli...
kalo lawo je,pujinye pergghhh...bagai nak suruh orang blaja makan satu kedai...
tapi sekarang tak de pulak orang nak ngate lukisan meme cartoon tuh buruk... siap "likelagi...nie memang nak makan ibu jari kaki ke per? tapi,itu sumer tak penting kan...


that mean kecantikan lukisan tuh tak penting..yang penting reaksi yang nak ditunjukkan sesuai dengan dialog nyew... tak gitu~
so,don't judge book by its cover


hahh,macam tu jugak dengan manusia..
jangan menilai die melalui paras rupe or cara percakapannye k..
korang belom kenal maka korang tak tau...mcm x kenal maka tak cinte... *eh!!kalo dah kenal kene jatuh cinte ke?*-sile abaikan


ok... aku nie dah merepek kerepek dah nie...
aku tau,ayat aku nie yang annoying sebenarnye kan...
aku sendiri bace pown dah pening-peninlalat...huhu
sile maafkan daku...


so,saje post entry nie sebab nak kasi korang annoying...
hehehehe.....sblom korang sumer meletop bek aku bla dulu...


vvvvvrrrrrrrrrrrrrrooooooooooommmmmmmm.......buBYE~

No comments:

Post a Comment

Shiny Green Star